Bestellen en retouren

Bestellen:

  1. Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze webshop.
  2. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen. Dit kunt u doen door een maat te kiezen en te klikken op: ''in winkelwagen''
  3. Indien uw bestelling compleet is, klikt u op ''naar winkelwagen''. Hier kunt u de bestelling controleren, wijzigen of u kunt nog meer producten toevoegen. Indien de producten en de bijbehorende maten correct zijn klikt u op: ''ga door naar afrekenen''
  4. In de volgende stap kunt u kiezen voor:
    1. Bestellen zonder account
    2. Account aanmaken
    3. Inloggen met je e-mailadres en wachtwoord
  5. Zodra u een keuze heeft gemaakt, kunt u de benodigde gegevens invullen.
  6. Selecteer een factuuradres en kies de gewenste verzendwijze.
  7. Kies nu voor een betaalmethode. U kunt bij ons kiezen voor IDEAL of Creditcard. (Mastercard of VISA)
  8. Nu kunt u uw bestelling voor de laatste keer controleren en eventueel wijzigen. Indien alles klopt klikt u op: '' plaats bestelling''
  9. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een bevestiging van ons.

Orderstatus:

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een email met een Track & Trace nummer. U kunt hiermee uw pakket online volgen via Post NL. Wij streven ernaar om de artikelen binnen 1 tot 4 werkdagen te verzenden naar het opgegeven afleveradres. Heeft u uw bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzendkosten:

Bestellingen vanaf €50,- versturen wij kosteloos. Voor bestellingen beneden de €50,- vragen wij een bijdrage in de portokosten van €4,95. Naar België en Duitsland rekenen we altijd €6,95 verzendkosten. Naar overige landen rekenen wij altijd €25,- verzendkosten.

Retouren:

Mocht het online gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het tot 14 dagen na afleverdatum retour sturen. Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen in de originele doos met etiketten. Gaarne het retourformulier terug in de doos en plak de bijgeleverde adres sticker op de originele verpakking. U kunt uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven, waar de bestelling wordt terug gestuurd. Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs met daarop de tracking code van PostNL, zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Risico en kosten van een retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen terug te storten op uw bank-, giro- of creditcard rekening. Beschadigde artikelen worden in overleg retour genomen met eventueel inhouding van een redelijke schadevergoeding.